داريسداريس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ِِDaris

عكس عكس عكس

1391/8/25 17:08
نویسنده : maman ashi
458 بازدید
اشتراک گذاری

سالار من، اين عكسهارو يك روز كه رفته بوديم  پيش ياس كوچولو  خاله طيبه  ازت گرفت  و كل خونشون شلوغ و بهم ريخته شد (برا خاله طيبه بخاطر عكسهاي قشنگتماچ

دوماهگي

دوماهگي

دوماهگي

يادم نره كه اين لباس خوشگلي كه تنه كادوي نسترن اما مامانيش برات دوخته و واسه تولدت فرستاده

دوماهنگي

اينم يه عكس ديگه از گل پسرم . (ننه قربونه اون قيافت برم من. عاشقتم)

دوماهگي

اين عكس رو وقتي اولين بار با بابامجيد و  خاله طيبه و ياس و عموجواد رفتيم كناردريا (خارك) خاله طيبه هنرمند ازت گرفت. 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ramin
26 آبان 91 22:47
خیلی قشنگه عکس ها همشون همینگورم کار شما خیلی لذت بردم پدر و مادر فوق العادیی هستین اینم برای داریس
مامان مهیار
4 آذر 91 21:23
عکس های قشنگی بود منم از ایده جالبتون استفاده می کنم البته امیدوارم به همین زیبایی بشه براتون ثبت بهترین ها رو تو این وب آرزو می کنم


ممنونم عزيزم همين طور براي شما
ninipics
23 آذر 91 0:07
سلام عکس هاتون عالی هستن براتون ارزوی موفقیت میکنم در پناه حق


خیلی ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ِِDaris می باشد