داريسداريس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ِِDaris

برای مجیدم

1391/11/25 1:22
نویسنده : maman ashi
231 بازدید
اشتراک گذاری

مجید جان می خوام به خاطر همه مهربونی هات ازت تشکر کنم ولی نمی دونم چه جوری شروع کنم و از چه کلمه هایی استفاده کتم که لایق تو بهترینم باشه...

عزیز دلم خیلی ازت ممنونم به خاطر تمام خوبیهات که حد و اندازه نداره، به خاطر تمام شبهایی که بیداری و کنارمی، و به خاطر تمام روزهایی که خسته از سر کار برمی گردی اما خیلی زود خستگی ات رو فراموش می کنی و برای من و داریس از هیچ کاری و هیچ کمکی دریغ نمی کنی، و به خاطر تمام زحماتت و کارهایی که انجام می دی تا من وقت بیشتری برای انجام کارهام  داشته باشم و بتونم کمی استراحت کنم و به خاطر اینکه در برابر این همه محبتت هیچ انتظار و توقعی از من نداری و از دل و جون برای ما مایه می ذاری و تمام تلاش و سعیت برای اینه که من و داریس کمتر اذیت شیم ...

می خوام این رو بدونی که هیچ کس نمی تونه مثل تو مایه آرامش و خوشبختیم باشه...

خیلی دوستت دارم و قدر خوبی هات رو می دونم...بغلماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محيد
25 بهمن 91 12:37
سلام عزيزم مرسي از توجهت من تمام تلاشم رو مي كنم تا بتوني يكم هم براي خوت هم وقت داشته باشي دوست دارم عاشقتم بوس بوس عزيزممممممم
دخترخاله بزرگت(ناهید)
26 بهمن 91 21:12
mer300000000000000000000 amo majidi ke havaset be hame chi hast o kheeeeeeeeili zahmat mikeshi
شیوا
3 اسفند 91 23:39
خدا شما رو برای هم حفظ کنه. همیشه شاد باشید.


مرسي عزيزم ممنون كه به وبلاگ پسرم سر مي زنيد.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ِِDaris می باشد