داريسداريس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ِِDaris

سومین دندون داریس هم دراومده و ...

1391/11/25 1:09
نویسنده : maman ashi
261 بازدید
اشتراک گذاری

بله مامانی سومین دندونتم دراومده دقیقا روز ٢٢ بهمن بود که بغل بابایی بودی و با هم بازی می کردین و درحال خندیدن، بابایی با ذوق منو صدا زد و گفت نیشت دراومده منم که باورم نمی شد از حالا بخوای نیش دربیاری فکر می کردم بابایی داره با من شوخی می کنه اما وقتی دیدم تا چند ساعت نگران و ناراحت بودم که حالا باید چیکار کنم که دندون نیشت دراومده ولی بعد یه چند ساعتی متوجه شدم که دندون شیری جلویت بوده یعنی دندون پیشین جانبی سمت چپ. نیشخند ولی هنوزم نگرانم و باید بریم پیش دندونپزشک و بپرسیم که چرا این دندونت قبل از اون دوتای جلو دراومدهسوال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ِِDaris می باشد