داريسداريس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ِِDaris

خوشحال و شاد و خندانم

1392/8/19 0:10
نویسنده : maman ashi
263 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحال و شاد و خندانم

قدر دنیا رو می‌دانم
خنده کنم من

دست بزنم من
پا بکوبم من

جوانم.
در دلم غمی ندارم

زیرا هست سلامت جانت
عمر ما کوتاست

چون گل صحراست
پس بیایید شادی کنیم.

بیایید باهم بخوانیم
ترانه‌ی جوانی را

عمر ما کوتاست
چون گل صحراست

پس بیایید شادی کنیم.
گل بریزم من

از روی دامن بر روی خرمن
شادانم

 

niniweblog.com

آره درسته خوشحالم. پسرم خداروشكر خوب خوب شده، خدايا شكرت شكرت بخاطر سلامتي كه به منو خانواده ام داديبغلقلب ماچ  (اينا براي خدا بود)چشمک

 

 

niniweblog.com

داريس خان حدس بزن با اين تب و مريضي چند تا دندون دراورديسوال

4تا تعجب  بله عزيزم 4تا دندون كه دوتانيش بالايي بود و دوتا كرسي از پايين تازه دوتانيش پايين هم جاش سفيد شده ولي هنوز تشريف نياوردن بيرون .حالا اونا كي مي خوان پدر تو و مارو دربياره خدامي دونه هیپنوتیزم...........منتظر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه
4 آذر 92 17:51
سلام چه پسر گوگولی مگولی ای پیش ما بیاین خوشحال می شیم با تبادل لینک موافقید
مامان محمدصالح جون
12 آذر 92 17:00
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان فاطمه
19 آذر 92 13:53
مامانی کجایی پس چراآپ نمیکنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ِِDaris می باشد