داريسداريس، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ِِDaris

درد دلهاي ماماني و عكسهاي 14 ماهگي

1392/7/24 15:43
نویسنده : maman ashi
331 بازدید
اشتراک گذاری

الهي مامان دورت بگرده، قربون اون چشاي خوشگلت برم من، كاش مي دونستي مامان و بابا چقدر دوست دارن و چقدر عاشقتن.niniweblog.comنه ، فقط و فقط وقتي مي توني درك كني كه تو هم شاه پسري يا گل دختري داشته باشي. وقتي خوابي يا پيشم نيستي خيلي دلم برات تنگ مي شه هر چند كه تازگي يعني از وقتي راه افتادي خيلي خيلي شيطون شدي فقط تو اين موقع ها مي تونم كارهامو انجام بدم ولي بازم دلتنگت مي شم. اين ماه و احتمالا ماه بعد عكسهاي كمتري مي تونم برات بذارم آخه به لطف شيطوني هات باطري دوربين يكيش گم شده و اون يكي هم كه از كار انداختيش تا بريم تهران و دوباره براش باطري بگيريم.  عكسايي كه دوست دارم ازت بگيرم و برات بذارم وقتي كه گوشي موبايلو دستت مي گيري و شروع مي كني به حرف زدن و راه رفتن و به قول بابايي الماني حرف مي زني براي اون بنده خدا كه پشت خطه niniweblog.com و ديگه اينكه با شنيدن كوچكترين صداي اهنگ و كوچكترين ضربي شروع به رقصيدن مي كني يعني رقص كه نه ولي تكون دادن  اون دست و پاهاي كوچولوت.niniweblog.comو اخري كه الان خوب يادمه عكسي از تو و  لپ تاپ بابايي كه داغون شده بس كه هر بار تو مي ري و يه بلايي سرش مياري niniweblog.comاخرين بارهم كه فكر كنم يه ده تايي از كليدهاشو درمدت كمتر از يك دقيقه غفلت ماماني كنده بوديمشغول تلفنعصبانی

niniweblog.com

و اما شكار گوشه اي از شيطوني هاي شاه پسري

 

 

 

 

 

و در اخر هم بستني خوردنت با اون خنده خوشگلتو مي ذارم .خودم كه كلي حال مي كنم و شارژ مي شم وقتي اون لبخند و اون برق چشاتو مي بينم بقيه رو نمي دونمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواب گو
30 مرداد 92 2:44
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
neda
4 شهریور 92 0:48
chera nazare man sabt nashode haaaaaaaaaaaaaaaaaaa????
ghiafashoooooooooooooooooooo..ey pesare sharo balaaaaaaaaaaaa..ghorbune t beram ba oon bastani khordanetttttttttttt..faghat atish misuzuniaaaaaaaaaa..delam baratun tangulideeeeeeeeeeeeeeee


اخ گفتي عمه جون من نمي دونم چرا خون حصاري هاي اروم نرفته تو رگهاي اين بچه . پدرمارو دراورده اين پسربا شيطونياش
ناهید(دخترخاله بزرگت)
4 شهریور 92 20:43
الهی فدای شیطونیات بشم وقتی اکساتو میبینم و چیزایی که مامانیت ازن نوشته رو میخونم میفمم چقدرررررر دل برات تنگ شده.سر مامانی و بابایی غرغر کن که پاشید بیاید اینجا دیگه دلم برات خیلی کوچولو شده...


چشم عزيزم بزودي ميايم پيشتون
خاله فاطی
5 شهریور 92 0:27
سلام خاله جونی
الاهی فدای شیطونیات بشم که دلم برات یه ذره شده قربون اون قیافت بشم من عشق من


مرسي خاله جوني كپل مپل دل ماهم خيلي تنگ شده خيلي كم پيداشدي بيمعرفت ما كه بيايم تو هم كه نيستي باز اه اه اه
سحر(آبجی محمد طاها)
10 شهریور 92 15:25
تو چه ناز داری پسری..آپم پیش ما هم بیاید


مرسي چشم حتما
بهار
24 مهر 92 23:34
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ِِDaris می باشد